nurellmas7 Kızlar dünkü erken gebelik testim 1 saat sonra bu silik çizgiyi gördüm test geçersiz değil mi buarada adetim 1 gün gecikti kan için 2 daha bekleyeyim diyorum ne diyorsunuz? https://imgyukle.com/i/JDFZBM
Deletedmom_85 nurellmas7 fotoğraf açılmıyor maalesef ilk 5-10 dk içerisinde çıkan çizgiler dikkate alınmalıdır
esmerella37 nurellmas7 bunlarda yanılma olmuyor ya ben ne kadar yaptıysam 3 gun bekleedi genede cizgi ckmadı benxe var gebelık
Kubrafevzioglu nurellmas7 adetimden 9 gün önce kan testimden hamile olduğumu öğrendim sizde kana baktırın
nurellmas7 esmerella37 gerçekten mi ay inşallah öyledir benim daha önceki testlerimde de hiç görmemiştim bekleyip silik çizgi olduğunu bakalım hayırlısı canım
nurellmas7 Mhtpflz inşallah yarın belki kan veririm adet olacakmışım gibi ağrılarım vardı 2 gün bugün sıfır hiç bir belirti yok
2cocukluanneeee nurellmas7 benimki bundanda silikti acaba gözlerim mi karışıyo birbirine dedim ama hamileymişim bi sonraki gün daha net olur hatta bi sonraki gün kaset testte bile çıktı benim tebrik ederim sağlıkla doğsun inş kuzucuk🥰