HandeAnne Hanımlar Avent biberon almaya karar verdim be çok soru var kafamda 1) kaçar tane kaç ml lik biberon lazım olacak 2) cam biberon mu pp mi 3) avent natural ve avent classic arasında fark nedir ? Ne zaman hangisini kullanmak mantıklı?
SevimErcis HandeAnne ben iki tane aldım avent cam aldım sağlık açısından. 240 ve 120 ml olandan. Yani bi büyük bi küçük aldım. Her ihtimale karşı.
Bskogzhn https://m.trendyol.com/philips-avent/tekli-natural-pp-biberon-0-ay-125-ml-8710103561767-p-1387113?boutiqueId=197780&gclid=EAIaIQobChMIz67jqdOX3gIVEh0YCh3FzAC3EAQYASABEgInu_D_BwE Ben sadece bunu aldım umarım kullanmak zorundada kalmam
Figennn https://m.trendyol.com/philips-avent/philips-natural-cam-biberon-seti-2-li-(240-ml-120-ml)-p-2198650?boutiqueId=195451 Ben bunlardan aldim cam biberon tavsiye ediyolar😊