Nurksk Kızlar ben 13 haftalık hamileyim ama acayip derecede ağır grip oldum hastaneye gitsem bakarlarmi hiç gideniniz oldumu serum iğne felan yapıyorlarmı❣
AhseninAnnesii Nurksk evet yapiyolar. Ben 21.haftamda oldum. Antibiyotik tedavisine basladilar rapor verdiler, serum taktilar
husnatskn Nurksk İlk 3 ayı geçmeden hiç birşey yapmıyorlar Benimde boğazımda enfeksiyon vardı çok öksürüyordum.3 ayın bitmeden birşey yapamam dediler 3 ay bittikten sonra antibiyotik yazdı
Oznur-96 Nurksk bende senin gibiyim canım bemiks taktılar serum olarak antibiyotik anca ciğerlere indiyse veriyorlarmış
Hazl12dhgfj Benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde birkaç kez grip olmuslugum olmuştu cnm ama hiç bir ilaç yada başka birşey serum filan vermediler
themom_ 91mer Oznur-96 husnatskn AhseninAnnesii Hazl12dhgfj Hanımlar, peki taze zencefil, limon tarçın vs gebelikte bir sıkıntı yaratmıyor değil mi? Ben de aynı durumdayım ateşim vs yok daha çok soğuk algınlığı gibi . Kanamam da vardı geçen haftalarda şimdi kahverengi lekelenme şeklinde. Yani erken gebelikte bu kanamayı tetiklemeyecek şekilde neler tüketilebilir fikriniz var mı?
AhseninAnnesii themom_ ben zencefil bal limon tukettim ama kanama gibi bi sikayetlerim yoktu. Hani risk almaman en iyisi. Doktorlar ihlamuru oneriyor. Ihlamurda artik bende etki etmiyor rahatlatmiyor bile
Hazl12dhgfj themom_ cnm bence lekelenmen varsa muaine olmalısın 3 düşük yaşadım ucude hep lekelenme sonucu düşük oldu
themom_ AhseninAnnesii benim de öyle bir bardak dedi doktor ama ben normalde ıhlamuru çok tüketirdim şimdi bir bardak nasıl etki etsin :(
Aspenya44 Nurksk çok fenaysan git bende ilk haftalarda hast oldun crp yüksek çıktı antibiyotik verdiler. Çok fena oldum iyiki gitmisim
AhseninAnnesii themom_ evet ya her sey yasak. Ben normalde kopek gibi hasta olan bi insanim Allah’a şükür hamileligimden bu yana 2 kere felan hasta oldum. Cok zor yani hastasin ve elin kolun bagli olmak
themom_ Hazl12dhgfj yok zaten böyle bir şey olur olmaz doktora gittim su an hali hazırda 4 haftadır tedavim devam ediyor, iğne ve progestan kullanıyorum ☺️
themom_ AhseninAnnesii evet zaten hamileliğin verdiği bir yorgunluk var ikiye katlanıyor ağrılar sızılar. Rabbim güç kuvvet sağlık versin inşallah herkese ♥️😷