cansualisa Kızlar 2240 olmuş bnm oğlum doktor normal dedi yine devlette 23 gün var doğumuma kanaldaymış bebeğim dikkatli hareket et dedi çok iyi ilgilendi asistan doktorda ama çok tatlıydı🌺🌺🌺
Busra_05 cansualisa merhaba canım 32 haftalıkken kaçtı kilosu biliyor musun bende Perşembe gircem ilk nst ye 35 haftalık olcaz inşallah
Eldgrn cansualisa daha fazla bile doğar canım o haftalarda haftada nerdeyse yarım kiloya yakın aliyorlar sağlıkla gelsinde alır o kilosunu
Eldgrn cansualisa için rahat olsun canım dersin hangi ara bu kadar kilo aldı 🤣🥰 cihaz farkı oluyor hem eksik göstermiş olabilir o yüzden için rahat olsun hem ciğer gelişimi iyi olsunda kilo alınır her türlü
cansualisa Zuzuu86 merak ettim kuzum ntsss hiç girmemiştimm ona da girdim hem devlet çok yakın bana ondan:)
A_syma cansualisa Ay benim kontrolumde yarin 35+0 da bakalim kac kilo olmus bebisim 33+0 da 1900 dü Saglicakla gelsin bebisiniz 🌸
teachervera cansualisa Devlette makine nasıldı canım. Benim geçen hafta ki minicik çok eski idi kilo daha düşük çıkmıştı.
cansualisa teachervera valla çok iyi sayılmaz bir ultrasyon kağıdı verdi ne bacağı hiçbişi belli değil attım çöpe😀😀