Tugcelb Çalışan annelerim gebelikte 7.30 dan fazla çalıştırılamaz gibi bişi var. Ben 8-6 çalışıyorum benim gibi saatlerde çalışıp erken çıkan bu hakkından yararlanan var mı
1anne2bebek__ Tugcelb 8:30 6 çalışıyordum. Hamileyken 5 te çıkmaya başlamıştım. İlk öğrendiğim andan itibaren.
Tugcelb Ben 8.aya geldim işyerinden böyle bişey denmedi malum ilk gebelik olunc da bazı şeyleri bilmiyosun