mother2 KizlR bugun 13.gunum amA yumurtam 25mm olmus sizce gec mi kaldim catalama ignesi verdi bu gun icinde yapilacak.
sonnenschein mother2 maalesef kuzum neden daha erken gitmedin kontrole erken mi büyüdü yumurtan, ama Allahtan Ümit kesilmez inş güzelce çatlar 🌸
sonnenschein mother2 birkaç ay üst üste tedavi gördüysen yumurtalar daha hızlı cevap verebiliyor ondan olmuştur
sonnenschein mother2 o zaman 17.gün olduğunu nereden biliyorsun canım ki 17.gün çok geç genelde 11-12.günler arası iğne yapılır 14.de çatlar
mother2 sonnenschein benim ilk gebeligim 17. Gunu gittim tabi 12.gunde basladim 17 .gunde oldu buyudu ona gore dusunuyordum sasirdim valla catlama ignesi vurldum agrim var insallah catlar da tutar bu arada biri daha 15mm di yumurtanin