Fatos54 Merhaba, 21 haftadayim ve bebeğimin suyu Afi değeri kadın dogumcu tarafından 7,5 dendi. Perinatoloji de AFİ 12 ölçüldü. Radyoloji de AFİ 10 ölçüldü. Normal Afi değeri dendi ama doktor iyi olmadığını söylüyor. Başına böyle birşey gelen var mı ? Bebeğin suyu az ise yapılması gereken birşeyler var mı . Benim çok kafam karışık.
Mrvbnbg2208 Fatos54 denemedim fakat burda havuç suyunun iyi geldiğini duydum daha önce bir kaç kişiden isterseniz deneyin bir faydası olur
bademli_puding Fatos54 canım benim doğumuma iki ay kala suyum azalmıştı doktorum bana bol su içmemi önermişti günde iki litre içiyosan üç litre iç ama olabildiğince çok çok iç öyle içe içee normale döndü suyum ben yanımda 5 litrelik damacanayla geziyodum valla 😂
Serosss Fatos54 benimde aynı sorunum vardı her gece yatmadan 1 bardak havuç suyu içtim ve günde 3 lt su. 2 haftada normal düzeye gelmişti :)
Fatos54 bademli_puding ben günde en az 2 litre su içiyordum zaten. Şimdi 3 litreye çıkardım. Bu arada bebeğinizin cinsiyeti neydi. Acaba cinsiyetle mi alakalı bir durum. Benim oğlumda böyle birşey yoktu. Bu 2. Hamileliğim ve Allah’ın izniyle kızım olacak. Acaba bebeğin cinsiyeti mi suyu değiştiriyor bilemedim
2022bebeki Fatos54 Havuç suyu,deveci armudu, protein ağırlıklı beslenme, tuzu aza indirip, salamura, konserve ürün tüketimi minimuma indirip beslenmeniz gerekiyor. Şifa olsun 🌺