Seda5885 Aynen oyleyim, neden bu sorumlulugu aldim diyorum, kacip kurtulmak istiyorum ama olmuyor, herkes hersey bana bagli. Bir de herkes iyi olman lazim diyor, sen iyi olunca hrrsey iyi olacak diyorlar ama iyi olamiyorum. Elimde degil. Ne disari cikmak, ne banto yapmak. Pijamalarimi bile cikartmak istemiyorum. Makine gibi oldum. Bir kiz bir erkek ikizler de.