Merhabalar iyi günler dilerim.13+4 haftalık hamileyim.Kan değerlerimde yüksek enfeksiyon çıktı.Doktorum antibiyotik iğne tedavisine başladı .İki ayrı kadın doğum doktoruna gösterdim herhangi bir sorun yok kullanabilirsin dedi.Daha önce bu durumu yaşayan var mı?Antibiyotik iğneler gebelikte bebeğe zarar verir mi?