Bussssra daha vaktimiz var diye çikolata yaptırmadım ama bana instagram butikleri nedense güven vermiyor. Kapı süsünü, isimli tulumu filan trendyoldan yaptırdım. Çikolatayı da oradan yaptıracağım, riske atmak istemiyorum. Trendyolda da bir sürü seçenek var çikolata vs için.