Bugra ben zaten ayrıntılı ultrasona İzmit’te girdim hiçbir sorun yoktu her şey normaldi. Sonra Reyhan hanım rutin kontrolümde karından ultrasonla bakıp rahminde kısalma var dedi şok oldum. 1 hafta sonra vajinal ultrasonla baktı kısalma yok dedi, karından ultrason bazen bizi yanıltabiliyor dedi. E madem öyle ilk gittiğimde vajinal baksaydı bu kadar ilacı kullanıp stres yapmasaydım. Kafamı çok karıştırdı🤷🏻♀️