Merhaba arkadaşlar 16 haftalık hamileyim dün karnım o sert ve gergindiki kıyafetten hamile olduğum belli oluyordu ama sabah uyandım az önce ama o şişlik yok sanki karnım küçülmüş ve yumuşamış göbeğim sizce normal mi ilk gebeliğim ondan tecrübelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler 😌