Uges2015 Kızlar bir şey sorucam 27 haftalık gebeyim ama takipli olduğum doktorum özel klinik doğumu başka bir doktor da hastanede düşüyorum sizce ne zaman hastaneye başlamalıyım
misirveannesi Uges2015 32 de nst baslıyor canım genelde. 30 da geç bana kalırsa diğer tarafa hem alışma sürecin olur
misirveannesi Uges2015 bence hastaneye git canım 32 den snra zaten ani doğum vs olabiliyor mesela benim sancım cıkmıstı nst de