Sulesulee Bel kalça ve ayaklarımın ağrısından uyuyamıyorum ayaklarim çekiliyor resmen Dr magnezyum yazmadı daha nezaman baslatir suanda kullanmam gerekiyormuydu devlete gidiyorum ilgi alaka sifir agrilarim cogaldikca agresiflesiyorum
Makarnaasigi Sulesulee Ben özel klinige gidiyorum yine de vermedi defalarca soylememe ragmen🤷🏼♀️Sol kalcamin agrisindan duramiyorum hele kuyrugumla belimi demiyorum bile🥹Doktorum dun eger gecmezse magnezyum vericem sana dedi..Bol bol dinlen masaj yap ve sade soda ve en az 10 bardak su iç dedi🤷🏼♀️15+5’iz 😌
Ellove Sulesulee erken olduğu icin hemen yazmıyolar doktorlar. Benimde sizin gibiydi aylarca yürüyemedim ağlayarak geciyordu tüm günüm. Ta ki 30. Haftamda kan değerim cok düştü hastaneye yatirdilar kan verdiler. Ondan sonra bir daha kalcamda en ufak ağrım olmadı çok şükür
Arwen23 Sulesulee bende 14 haftalığım. Geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum bahsettiğiniz şikayetleri yaşarsam diye bana vicium-d3 ’ü önerdi. Daha yaşamadım ama bir sonraki kontrole kadar yaşarsam kullanmaya başlayacağım. Doktorunuza sorun isterseniz. Çok geçmiş olsun 🙏
Sulesulee Makarnaasigi suyu bende çok içiyorum ama suyla felan olacak bişey değil bence sodada içiyorum bel kalça ayak yani dayanilmaz oluyor 😖
Sulesulee Ellove ama bakarmisin bir çok kişi kullanıyor yani yazmış Dr ağlama derecesine geliyorum agrilardan
gokcem533427 Bende 13 haftadayim çok şükür verdi magnezyum sürekli kalçamdan aşağı agri giriyordu üst bacağım uyusuyordu🤦♀️
gokcem533427 Sulesulee kac haftalik ki şuan bebis genelde daha erken diye de vermiyorlarmis😔 benimki verdi ama genelde kramplar son aylara daha çok olur
Ellove Sulesulee ama 20. Haftadan önce magnezyum kullanimi hem sizin hemde bebek icin saglıkli değil. Magnezyum seviyenizde çok ciddi bir düşüş olmasi lazim ki başlatılsın. 20. Haftadan sonra doğuma kadar kullanılması bebegin kemik gelisimi icin öneriliyor. Biliyorum çok ağrınız var ama azıcık daha sabredin ve bana magnezyum hic etki etmedi mesela.
minikmucizemmmmmm Benimde 12+2de folik asit bıraktırdı decavit yazdı içinde bir çok vitamin ve mineral var 13 haftalık olduk bugün hiç ağrım vs yok çok şükür
Sulesulee gokcem533427 ya devlete gidiyorum devlet biliyorsunuz Allah’a emanet bugün itibariyle özele geçeceğim daha bebeğimin kalp atışını bile duymadım dinletmiyorum dedi
gokcem533427 Sulesulee bende devlete gidiyorum ama gerçekten bazı doktorlar çok tuhaf ve saygısız gerçekten otelleri aratiyorlar yani değişiklikler özel verir bence magnezyum kuzum