Ilk önce hilâl hanım başkentteydi oraya gidiyordum orası yarı devlet olduğu için ücretler daha uyguna geliyor şimdi ne kadardır hicbir fikrim yok 🌸 doktor kişiden kişiye değişiyor bence zaten kimine iyi gelirken kimine kötü gelebiliyor bu kişinin istek ve beklentilerine göre değişiyor bence 😊