10+5′te doktorum '‘erkek çocuğuna benziyor’' dedi pat diye :D Ben hiç beklemiyordum cinsiyet belirteceğini. 14.haftada söyler diye düşünmüştüm. Aradan 2-2bucuk hafta geçtikten sonra ikili test yaptırdığımda perinatolog direkt pipisini gösterdi bize ve %99 erkek dedi. Zaten pipiyi görünce ben inandım direkt, erkek yani, bence de o kız olamazdı.
Baya erken öğrendim yani, çok da merak ediyordum :)