Sila66 benim de öyle idi o haftalarda. Hatta post açmıştım burda. Sağ olsun birçok arkadaş cevapladı ve çoğunda da o haftalarda olmuş. Muhtemelen rahim büyüdüğü içindir falan dediler gerçekten de 1 hafta falan sürdü sonra geçti. Şimdi ara ara oluyor. Ama tabiki gönlünüz rahat etmediyse gitmenizde yarar var. En önemlisi kafa rahatlığı.