_sevdatsn Merhaba arkadaşlar 34+3. Haftadayım ve 3 gündür şiddetli kaşıntım var tüm vücudumda avuç içi ayak altları en şiddetlisi kaşımaktan bi hal oldum bundan önce çok hafifti kaşıntılarım rahatsızlık vermiyordu bu durumu yaşayan varmı ve ne yaptınız?🙏🏻
2022bebeki _sevdatsn Devam ederse kolestazdan şüpheleniyor doktorlar. Açlık ast alt ,safra asitleri testi verebilirsiniz. Benim.sadece göbek ve belimde vardı ilaç kullanıyorum losyon da
Smyye_ozkynk Bnde yaşadım gebelik klozmasından korktum ama çok şükür değilmiş 2 gün ilaç ve losyon kullandım geçti. İhmal etmeyin ne olur ne olmaz
_sevdatsn Bende normal olduğunu düşünmüyorum bi görüneyim doktorum geç cevap verdi dermatoloğa gözükün dedi Bu durum bebeğe zarar veren bir durum değildir değil mi endişem o yönde
2022bebeki _sevdatsn Dermatalog değil kolestazla dahiliye ya da gastroenteroloji ilgileniyor. Eğer bu degerleriniz temizse ancak cildiye degerlendirebilir . Kolestaz bebege zarar veren bir durum ve ertelenmemeli.