Bende 2 ay önce düsük yaptim iki aydir korunmuyorum ve hala hamile kalamadim. Bugun sabah erken gebelik testi yaptim hattta adetime 2 gün var negativ cikti sonucum malesef. Bilmiyorum normalde düsükden sonra hemen hamile kalindigini söylüyolar ama bende öyle olmicak gibi, ki hemen 1. en gec 2seferde hamile kalanlardanim. Adetim gelsin ovulasyon testi alip ona baslicam sende öyle dene istersen.