Merhabalar sevgili anneler anne adayları , 40 hafta 6 günlük olduk .Uzun yolculuğumuzun sonuna geldik ,bebeğimiz ve bizim icin yepyeni bir başlangıca adim atiyoruz 40.haftadan bugüne kadar kendi sancılarımın gelmesini bekledim nisan su vs gelimi olmadi arada yalancı sancılarım oldu .Doktorumla takipli olarak hergun nst ye girdim , sancim biraz çıkıyordu ama doğum sancısı gbi degil doktorum artık bugün hastaneye yatış yapmamı söyledi ve hâlâ kendi sancim yok suni sancı alacağım tahmin edersiniz ki bir cok anne adayı gbi bende suni sancı ile ilgili çoğu olumsuz yorum okudum burada , kaygılarım korkularım artmaya başladı bir yandan ogluma kavusacagim icin cok heyecanliyim diger yandan surecin nasil ilerleyecegini beni nelerin beklediğini bilmediğim icin tedirginim. Rabbim bu yolda olan hic bir canlıyı zor da koymasın yardımcısı olsun burada benim gbi olan annelere doğumu yaklaşan herkese dua ediyorum sizlerden de benim ve bebeğim icin dualarınızı bekliyorum gören dua eden herkesten Allah razi olsn.👼💙🥺