Kızlar 22 günlük bebeğimin göbeğinde göbek granülomu var herhalde öncesinde et parçası vardı doktor kuru kalsın düzelir dedi gece bakınca et parçası daha çok dışardaydı netten bakınca gümüş nitrat yöntemini uyguluyolarmış başına böyle gelen var mı acısız yöntem diyolar ama yinede tedirginim Bu arada eşimin işten gelmesini bekliyorum hastaneye gitmek için