Cnm bn 40 hfta bes günlük gittim sancı yok şu Nisan hicbisey yok açılma hiç yok akşam onbir gibi gittim on iki gibi suni verdiler üç saate on cm birden açıldı normalde ilk dogumlarda saat başı bir cm açılır dediler ama şükür bnm hızlı açıldı ama ömrümden ömür gitti herkesin ağrı eşiği farklı tbi ama bn ölüyorum sandım son bir saati çok siddetliydi sancinin kısaca üç saatte sıfır açılma ile başladı on cm ulaştı suyum bile sonradan patlatıldı doğum gerçekleşti doğum zor değil o kdr son
sancılar bitirdi bni herkes bir olmuyo kimi suniyi bu kdr şiddetli hissetmiyorum.bu arada Meryem Ana otu kullandım ve inandım onun faydası olduğuna inanıyorum acilmam da kolay oldu doğum sonrası toparlanma da dogurdugum gün yer tuvaletine oturdum kullandım şükür rabbim snada kopkolay doğum nasib etsin doğum sancısı çekerken hep tesbih çektim bağırmak yerine inşirah oku la havale vela.. ve la ilahe illa ente Sübhaneke inni kuntum minezzalimin yunus pey duasını okudum çok faydası oldu