@Guzelanne56 benim bebeğim de iki aylık. Hamileliğimin son bir ayi da dahil üç aydır doğru düzgün ev işi yapmıyorum inanın. Hatta bugün holdeki tozları görünce çok üzüldüm. Ama yapamıyorum, vaktim olmuyor, ben de bebeğime tek başıma bakıyorum çünkü. Vakit buldukça hemen koşarak bir şeyler yapıyordum hep bebeğim uyurken ama zaten max 20 dakika uyuyor. Onda da yapabildiğim kadar… artık onu da yapamıyorum, hastayım biraz. Allah size de kolaylık versin, yeni doğum yapmışsınız. Sürecin geçici olduğunu düşünüp rahatlamaya çalışın. Bırakın ev işleri de iki üç ay aksasın. Kimse sizi bunun için yadırgamaz, yadırgamamalı. Eleştiren olursa da kulağınızı tıkayın. Dualarımda size de yer vereceğim inşallah. Allah gönlünüze ferahlık, evladınıza şifa versin