Mirza321 Kizlar bunu bana bi kaç kişi soyledi bebegi ilk emzirmeden önce 1 damla maden suyu ve 1 damla zemzem suyunu karıştırıp verince bebekte asla gaz sorunu olmuyormuş deneyen var mi düşünceleriniz neler bu konuda?
afroditt Mirza321 o ne saçmalık ya mama verilmediği sürece su bile verilmez. Sakın kimseye kulak asmayın büyük adam mı bu soda içsin de geyirsin
Amineeduruu Mirza321 evet bende bunu duydum ve yapanda gördüm faydasını gördüklerini söylediler ve bende yapacağım inşallah. Arkadaşlar 1 şişe maden suyunu çocuğun kafasına dikmiyorsunuz 1damla sadece ve zemzemle karışmış oluyor zaten.
Mirza321 afroditt ilk Bende bu tepkiyi verdim ama o kadar çok yerde gördüm ve olumlu yorumlar okudumki bi acaba mi dedirtti ne yalan söyleyeyim
Mirza321 KLORAKHANIM tecrübesiz bir anne adayı olarak gaz sorunundan korkunca arayış içine giriyorsun ister istemez 🙈🤭
Yeniden-burda2 Mirza321 asla olmadı. Emerdi bebeğim omzuma alırdım kendi çıkarırdı. Daha hiç öyle aman aman gazlı olmadı. Benim yediklerimden oluyordu biraz. Kusma problemi için duymuştum ben ondan yaptım. Hep korkardım kusmuktan bebeğin ölmesi boğulmasına. Gerçekten korktuğum için yapmak istedim
abcd-16 Mirza321 neden böyle deneyler yapıyorsunuz çocuklarınızın üstünde anlamıyorum gazın sebebi tam gelişemeyen bağırsak kimisi çok çeker kimisi az belli olmaz yazık günah sütünüzü verin geçin neden yeni doğmuş bir bebeğe işkence edilir anlamam.
Mirza321 abcd-16 merak etmeyin deney falan yapmıyorum her önüme gelen şeyi ama bu sorduğumu bir kaç doktor kendi programlarında bahsetmisler Bende de bir acaba olabilir mi dedirtti ama saçma geldiği için burdan sormak istedm
berceste5155 Mirza321 benim teyzemin oğluna da soda vermişler gerçekten gazı olmamış ama sebep soda mı bilemem ben kızıma sadece zemzem verdim 1 çay kaşığı
Yeniden-burda2 Mirza321 ben yaptım arkadaşım. Maden suyunu açıp biraz bekletmen lazım(bu önemli) herkes sanıyor öylece veriliyor. Çay kaşığına 2 damla ondan 2 damla da zemzem koydum emzirmeden önce verdim. 15 aylık olacak hala kustuğunu görmedim. Şimdi 2. bebeğime hamileyim ona da yapacağım İnşAllah.