Şimdi yengem hamile 20 haftalıkken kontrole gidiyo bebeğin baş çevresi 21+3 karın çevresi 21+0 ve bacak boyu 20+1 çıkmış ve doktor bacak boyu kısa demiş bilmiyorum 2 çocuk doğurdum hiç böyle bişey duymadım gayet haftasıyla uyumlu değilmi ve 2 hafta ileride yada geride olması da normal diye biliyorum 2 haftadan sonrasi sıkıntılı diye biliyorum doktor neye göre böyle dedi hiç anlamadım bide siz yorumlar mısınız