Tubaeyvzz Kızlar 21+0 hamileyim dün gece 12 den sonra kızım hiç hareket etmedi sürekli hareket ederdi böyle olunca sitres oldum bişimi oldu acaba çok korkuyorum ya sizce neden böyle hareketsiz sizde de oldumu doktora mı gitsem acaba çarşamba gunu randevum vardı ama ne yapiyim sizce
Yildizim Tubaeyvzz canım tatlı bir şeyler ye çikolata falan sonra da soluna uzan hareket eder inşallah
Albatros3501 Tubaeyvzz bende de oldu 2 gün hissedemedim ağlicaktım meğerse bişey yokmuş. Yüksek sesli müzik dinlettim hareket etti tembelim. Sen yorgun üzgün olursan o da öyle oluyormuş kıpramıyormuş. Gerçekten öyle benim kız.. olumsuz düşünme canım😊
sudamlasi Tubaeyvzz benim o haftalarda 2-3 gün hareket etmediği bile oluyodu. Endişelenme hareket etse bile her seferinde hissedemeyebilirsin. 25-27.haftadan itibaren düzene giriyo