Gizem4134 Biz bugün 13 haftalık olduk gün geçtikçe heyecan artiyo ama doğru düzgün yemek yiyemiyorum günde bir öğün zorlayarak onuda bebeğimi besleyememe korkumda var ne yapsam olmuyo dusuk riskimde var malesef 🥺
Soruyorumm Gizem4134 leblebi yiyin sarı aç karnına mide bulantısına iyi geliyor doktorunuz mide bulantısı için ilaç vermedi mi
AzraFarah Gizem4134 prilam yazdırın kullanın iyi gelir. 20 haftalık olduk,o günlerde geçti diyorum çok şükür. İlaç kullanırsanız daha az yaşarsınız
Gizem4134 Soruyorumm verdi hatta günde 4 tane alıyorum ama bir faydasını malesef göremedim leblebiyi deniycem teşekkür ederim
Gizem4134 AzraFarah prilam kullanıyorum günde 4 taneye çıkardı doktorumuz 2 haftadır 4 tane olarak devam ediyorum bı hayrını henüz göremedim umarım benimkide düzelir bir an önce psikolojik bebeğimi besleyemedigimi düşünüyorum artık ama elimde olan bişeyde değil malesef
AzraFarah Gizem4134 hayır canım öyle düşünme bende iki kilo verdim o dönemde, doktorum sen kilo almıyorsun ama bebeğin gelişimi güzel dedi,şimdi verdiğim kiloyu misliyle aldım
Mybabeela Gizem4134 18 haftaya kadar ne yediysem kustum. Prilamı 4-5 tane içiyordum. Ama kızım 40 haftada 3400 gr (normaldi yani) doğdu. İlerleyen zamanda alacaktır kilo merak etmeyin ❤️
Gizem4134 AzraFarah ben 7 kilo civarında verdim bu yüzdende korkuyorum açıkçası gerçi doktorum geçen hafta 52 gram demişti 12 haftaliktik
AzraFarah Gizem4134 bebeğin kilo alıyorsa ve seninde sağlığını çok olumsuz etkilemiyorsa bunlara takılma, inşallah çabuk geçer,bende geçmez diyordum ama ikinci trimester dönem gerçekten o yönden güzel