Adetime 9 gun kala lekelenmem oldu ilk gun kahverengi sonra rengi aildi nirmalde bkyke olmazdi normalden fazla idrara cikiyofum artik soguktanmi bilmiyorum lekelenme 3 gun surdu 4. Gun oglen tengi tamamen acildi ama hala akintim var sadece renksiz kendimi hamile gibi hissediyorum adetime 4 gun kaldi iki gun once idrar testi yaptim cok net negatif cikti
Yasadigim yerlesme kanamasi olabilirmi kizlar ya kasiklarimda batmalar oluyir lekelenmem hep renk degistirdi bir soluk pembe bir koyu kahve bir acik kahve bir cok cok acik turuncu sizce hamilemiyim birde kan testine adet gecmeden gitsem cikarmi?bes yildir bekliyorum bir dusuk yaprmtm ama bu sefer hissediyorum umarim hislerimde yanilamam hayirlisi diyelim yorumlarinizi sabirsizlikla bekliyorum♥️♥️♥️🫂🙏