snayglll inşallah canım evet kaset test yaptım önceki ay da gecikme yaşadığım ve doktor pcos olduğumu söylediği için ben yine gecikme sandım negatif çıkınca çünkü bütün adet belirtisi neyse onu yasıyodum. Kasık ağrısı ,bel ağrısı,şişkinlik, göğüs şişliği ve hassasiyeti ve aşırı uyku hali