Tugbaysima Merhaba hanımlar bir sorum olacak doğum yapanlar ya da bilgisi olanlar yazsın nolur. Burada doğum yapmak istiyorum tek kişilik özel odalar var mı varsa ücreti ne kadar bi de benim burda kimsem yok eşim kalabiliyor mu yanımda