Kızlar gece burda sorulara falan bakarken isimlere gireyim dedim benim de kızım olacak hastane çıkışını isimli falan yaptırdım kızımın adı Elisa neyse önüme elisa ile ilgili bir bayan kötü yorum yaptı normalde internette anlamı cennet kapısında bekleyen melek diye geçiyor ve ona biz kara verdik neyse kötü yorumu gördüm şimdi benim içime bir kurt düştü araştırdım da öyle kötü bir anlamı da yok yani araştırdığımda çıkmıyor ve kuranda geçiyor diye gördüm bilgisi olan lütfen yazsın ama lütfen gerçekten bilen kişiler bilmeyip öyle dışardan duydumlara kimse yazmasın çünkü daha sonuna geldim bu saatten sonra da ne işim bulunur ne koyulur bilmiyorum