Merhabalar. Ben Aralikin son haftasi sezeryanla dogum yapacam. Normal dogum yapmaktan cok korkuyorum. Ben ocak ilk hafta istemisdim ama doktorum o kadar sezeryan icin gec olacag aralik son haftasinda yapalim dedi. Fakat okuyorumki yilin sonunda dogulan cocuklar hep yasitlarina gore geri kaliyorlar, okula 1 yil gec getmeleri gerekmis. Luften bu hakda malumati olan varsa fikirlerini soylese sevinirim