deryaumay20 Kızlar akıntım vardı günlerdir, az önce tuvaletten çıktım pijamam da ıslaklık hissettim, baktım iç çamaşırımın yarısı ıslanmış su gibi idrarımı yapıp çıktım son damlaya kadar da bekledim, ayağa kalkınca mi oldu anlamadım nedir bu 26 haftalık gebeyim
Flyy deryaumay20 Bende de oluyor ara ara doktoruma sordum acaba suyumda kacaklık mı var diye de akıntıdır suyun değil dedi hala oluyor bazen
Ersagununannesi deryaumay20 takip ettiğim bi ebe vajinal akıntıyla doğum içim suyun gelmesinin farklı olduğunu söylemişti. Eğer belli bi zaman sonra durduysa be kasılmanız yoksa korkmaya gerek yok. Henüz çok küçük ancak aynı haftadayız bende de daha bugün akıntı ve koku başladı. Canınızı sıkmayın yine de doktorunuza danışın derim
deryaumay20 Flyy külotun yarısı ıslanmış ama normal mi yani anlamadım ki geçen hafta muayene oldum herhangi bir sorun yoktu
deryaumay20 Ersagununannesi Anlamadım ki geçen hafta muayene oldum diğer muaynem 3 hafta sonra gel dedi bir problem yoktu ama külotun yarısı ıslanmış açıkçası korktum
Ersagununannesi deryaumay20 yani ben sağlıkçı değilim tabi ama aynı süreci yaşıyoruz o yüzden yazıyorum. Benim bu haftalara eşime olan özlemim baya arttı o yüzden daha da çok ıslanıyor. Şarıl şarıl akmadığı sürece tıbben korkulacak bişey yoktur 🙂