Merhaba hanımlar 🌻
40+1 olduk ama hala Braxton Hicks kasılmaları dışında tık yok… Ahududu yaprağı çayı içiyorum, hurma yiyorum, yürüyorum, sıcak su banyosu yapıyorum ama yok 😅… inşAllah bu hafta içinde gelir ya, aynı durumda olanlar var mı? Sizler neler yapıyosunuz? Tecrübeli olanlar?