Sonunda bende hayırlısıyla bebebeğime kavuşuyorum inşallah 🙏🧿genel olarak çok güzel hamilelik geçirdim herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür sadece daha önce bir kaybım olduğu için 12 . haftadan 37. haftaya kadar progestan fitil kullandım onun dışında standart hamilelik ağrıları falan, bebişimle aynı bedende son saatlere girdik çok heyecan var 🥰biraz korku normal doğum bekledik olmadı bebiş iri bebek olduğu için sezeryan dedi doktor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲zaman durdu geçmiyor sanki Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu yaşamayı inşallah 🙏 38+3 haftalığız sağlıkla gel prensesim inşallah ❤️ İnşallah herkes için dua ederim sizde bizim için dua edin sağlıkla kavuşalım inşallah 🌺🌸