Merhaba 38+1 de de benim ikinci gebelik.Aynı durumdayım,bugün doktorum neredeyse yatış verecekti 2cm açıklık ve 10 dk aralıkla düzenli sancım var.İlkinde 39+2 de doğumumu başlatmışlardı ama bu farklı.Bende çok ağrı ve baskı hissediyordum ve şu an bekliyorum bakalım ne olacak.Hakkımızda hayırlısı ama ben herşeye hazırlıklı olun derim