aogoya zeynepsatlms1 arkadaşımın 2 doğumuna şahit oldum orda ve aşırııııı memnun kendisi açıkçası hemşireler çok ilgili doktorun adını hatırlamıyorum isterseniz sabah sorarım ama erkekti
Sevgi3444 zeynepsatlms1 bende oraya gidiyorum Ayfer Hanıma çok memnunum doğumuda orda düşünüyorum inşallah nasip olursa
papatya56 zeynepsatlms1 Mayısa ayında dogum yaptım çok mennun kaldım doktorum hemşireler çok ilgililerdi
Rabia_18 Ben ilk doğumumu avicenna hastanesinde yaptım doktorum Ayfer hanımdı gerek doktorum gerek hemşireler çok ilgili ve çok güler yüzlüydü suan ikinciye hamileyim Allah nasip ederse yine orda yapicam
Rabia_18 Ayfer hanım gerçekten eşinin eğri biri kaç doktor gezdim ama Ayfer hanım çok içime sindi insallah ikinci doğumumuda onda yapıcam
zeynepsatlms1 papatya56 Evet hemşireleri ebeleri ilgililermiş bende Sertan beye gidiyorum doğumu da orada yapacağım inşallah normal düşünüyorum 🤲🌸
Benherseydenoncebiranneyim Ben hamileliğimin başından beri oraya gidiyordum. Sertan beyin hastasıydım. Doğum yaptım çok memnun kaldım. Normal doğumdu benim. Ebeler çok iyi. Şerife ebe vardı benim doğumumda çok iyiler
Xyz16 Bende 6 sene önce oğlumu orda doğum yaptım şimdi gene hamileyim gene orda yapcam inşaallah ben çok memnun kalmştim ebeleri çok ilgiliydi doktorum Ayfer hanim