beyzacmvrc Kızlar sizde de var mı ya bu gündüz iyi ama gece ister 10 kat çorap patik üstüne terlik giyeyim yine ısınmıyo kolay kolay. İsinmayinca uyuyamıyorum
Sedaknr beyzacmvrc benim de bir ara öyleydi sıcak su ile yıkayıp kuruluyordum bebeğim sonra hemen yatağa girince ısınıyordum 😂😅
AdinsMom beyzacmvrc kaç haftalıksın benim ilk 12 hafta falan hep buz kesiyodu ayaklarım şuan iyiyim allahtan şimdi de yanıyo 🙄
Yusufvolkan beyzacmvrc benim ilk aylarda öyleydi bildiğin buzun içinde ayağım ısıtamiyordum 28 haftaligim şimdi 3 haftadır ayaklarım yanıyor geceleri uyutmuyor cayır cayır yanıyor 😅
beyzacmvrc Sedaknr yatakta da ısınmıyo ya kaç saatte isiniyo gebelikten önce de bu vardı bende ama gebelikten beri iyice fena oldu buz gibiii
beyzacmvrc Bestyy bazıları erkek bebekde ayakta usume çok olur diyo ama bilmiyorum artık ne kadar doğru😃😃 bana 3 hafta önce erkeğe benzettm demişti doktor daha ,12. Haftada falandi.Şimdi ,15 olduk bakalım Allah nasip ederse yarın gidicem ne diyecek 😃
soilsmell AdinsMom bebeğim erkek ve ayaklarım yanıyor soba bildiğin üşümeyi özledim 30 haftadır yanıyorum😂 yani cinsiyetle pek ilgisi yok bunun
Oznurtopal Benim de öyle resmen yatağın içinde ayağım donuyor karnım ağrıyor ayağımın üşümesinden. Üstüm yanıyor terden ölüyorum ayaklarim buz gibi😐