Kızlar, konuya sizlerden af dileyerek başlıyorum. Bi kaç gün önce farklı bir sebepten acile gitmiştim. Doktorum bir şey olmadığını her şeyin yolunda olduğunu biraz akıntımın olduğunu söyledi. İki tane fitil verdi. Fitiller arasında 3 gün ara vermemi söyledi. Ben bu birinci fitili kullandıktan sonra ikinci gün akşamında afedersiniz ama akıntımın süt kesiği gibi olduğunu gördüm. Şuana kadar hiç görmemiştim. İnternetten baktım mantar enfeksiyonudur kaşıntı yanma yapar diyor ama ne kaşıntım nr yanmam oldu bu zamana kadar. Gerçekten mantar mı olmuşumdur yoksa ilaç içimi temizliyor onlar mı çıkıyor. Yarın doktora gideceğim ama bir bilgisi olan yazarsa sevinirim.