Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim şükür bebeğim de bende gayet iyiyiz kilosu 1715 çıktı fakat ölçümlerde bir hafta geriden geldiğini gördük doktorum önemli değil korkma gayet iyi dedi ama içime dert oldu ne yapmam gerekir yada bu durumu yaşayanlar varmı acaba 🥹