Sgkrkmz ben 5+5 te karindan gördüm keseyi ama betaya bakmamistik 4+5 iken 2450 idi sadece 1 hafta sonrada keseyi gormeye gitmistim 6.haftamda ise bebegi ve yolk kesesini gördük ama doktorum kalp atışını cok küçük oldugu icin dinletmedi vajinalda bakmak istemedi gerek duymuyorum demisti 7.hafta da ise net karindan kalp atisini duyduk degerin guzel eger gec dollenme ise gec gozukme durumu olabilir bebegimin cinsiyeti de kız erken ya da gec gorunmesinin bunla alakasi oldugunu düşünmüyorum ilk bebegimde kızdı 6+2 de kalp atisini duymustum bile vajinal da olsa bakmistik icini ferah tut olumsuz düşünme allah hayirlisi ile nasip etsin sağlıkla sihhatle