Aspenya44 cigdemglbhr lierac fln pahalı kremler fiş. 4 . Hamileliğim ben size diyim yağ sürün baştan asa yağların bebek yağı aktardan gebe yağı zeytin yağ hiç farketmez ama ilk aylarda başlayın hiç aksatmayin. Birde çatlak genelde ırsi.
cigdemglbhr 19 haftalık olucaz yarın bugüne kadar kaşıntım yoktu bugün göbek kaşıntılarım başladı çok fazla çatlar dediler sorayım dedim
Aspenya44 cigdemglbhr ben 38..haftaya kadar hiç catlamadim . 39 da bir başladı aman Allahım dedim ne oluyor
Snglseyma @“pembesever”#p25531146 canım bende orjinalı var ev yapımı 30 haftaya girdim sürdüm iki gündür iyi gelir mi sence emin olamadım kakao yağı aldım bozuk çıktı adam da inkar etti orijinal dedi bdiaha öyle şeylere para vermek istemiyorum