Ezonunannesi16 Haticeakb ya acilde de nöbetçi doktora görünmek istemiyorum kendi doktoruma gün içinde gorunsem daha iyi olmaz mı ki
Ezonunannesi16 RabiaDoruk akşam baklava yedim yinede tık yoktu durup sadece karnıma odaklaniyorum yine hissedemedim ne bilim ya
Ezonunannesi16 bebeklerimveben_ ay ben bekarken de derdim sezeryan istemiyorum kesinlikle normal doğum isterim diye Allah inşallah gönlüme göre verir dicem ama ne açılma var ne sancı ne de bebek kanala girmiş bu gidişle bende sezeryan olcam herhalde
Ezonunannesi16 bebeklerimveben_ kız ona rağmen sezeryan mi oldun sen 😂😂 bende dua ediyorum kanala girsin de acilmam olsun normal doğum yapayım diye 😂
Ezonunannesi16 Ekka bebeklerimveben_ RabiaDoruk Haticeakb Kucuk_melegim Fatosaydin kızlar nişanım geldiiiii 😂 doğum mu basliyo yoksa
Kucuk_melegim Fatosaydin Nisan bebekten once gelen bir akinti oluyor rahim agzini tikiyor butun gebelik boyunca ve dogum başladığı zaman o akinti olarak geliyor sarımsı pembemsi birsey diyorlar
Ezonunannesi16 bebeklerimveben_ ay çok heyecanlandım 😂 ağrılarım da başladı biraz evde sancı çekeyim hemen gitmim diyorum doktora. sezeryan da bana göre değil valla 😂😂😂
bebeklerimveben_ Ezonunannesi16 hamile kalıp hiç normal yapayım demedim 😀 ama rabbim gönlüne göre versin herkesin acı eşiği farklıdır ben kendimi tanıyorum 🥹