Kızlar merhaba, çamaşırlarım sanki çok ıslak değil de nemli çıkıyor makineden, yani evet bi ıslaklık var deterjan da kokuyor ama nemli sanki biraz kalmış da kurumaya başlamış gibi anlamadım ben yıkandı mı yıkanmadı mı? Başına böyle bir şey gelen var mı? Penye tarzı tişört tarzı olan giysiler daha ıslak ama mesela kazaklarım sanki kurumaya yüz tutmuş gibi🥶