Merhabalar kızlar 28.haftadan beri insülin kullanıyorum.34+6′yız şu an bu gece ve akşam ki iğne iki kolum ikisine batmadı batsa bile cart diye resmen ses geldi ödem veya şişlik yok kollarım da ama canım çoooook yandı yarım saat ağladım acısından yaşayan var mı? Bacağımdan hiç yapmadım denedim ona da batıramadım. İlk kez bu kadar zorlandım. Sonra suçluluk hissettiğim için ağladım. Bu iğneler beni biraz yordu galiba 😭 yarın kahvaltı öncesi nasıl olacak diye düşünmeden edemiyorum 🥹🥹😭😭