Ezollitaa Kızlar 39. Haftaya girdim artık yürüyemez oldum uyuyamıyorum, dönemiyorum bile ama bebişim gelmek istemiyor doğum stresi de bir yandan iyice psikolojim bozuldu 🥹
emirtosveannesi Ezollitaa 39+5 olduk gelmiyor bu bebitolar belimde fena Bi sancı var şuan ama eminim Buda yalancı sancidir 🙄