asetonluoje benim doğduğum evde hep kedi vardı bütün çocukluğum hasta yavruları eve getirmekle geçti büyüdüm gönüllü hayvansever oldum bir sürü kedi tedavi ettirdim evime hasta kediler aldım baktım yeri geldi barınak barınak dolaştım hamileliğime kadar yavru kedi sahiplendirdim hepsi de sokaktan annesiz hastaydı Toksoplazmam negatif geldi bağışıklığım bile yokmuş 😂 iyi yıkanmamış yeşillikten az pişmiş etten bulaş oranı çok daha yüksek eminim