Yldzhra Kızlar ilk doğumdan sonra 7 gün olan adet kanama sürem 8 güne çıktı tekrar 2 hafta geçiyor adet oluyorum bu durumu yaşayan var mı doktora gittim normal dedi şimdi hamileyim korkuyorum doğumdan sonra daha da uzarsa diye
incinur0102 Yldzhra gebelik öncesinde 7 gün sürüyordu, doğum sonrası tekrar regl olmaya basladigimda 3 e düştü.Bu sefer ne olucak bende merakla beklemedeyim 😂
sdkshn Yldzhra Ben düşük yaptıktan sonra adetim başta düzenli geliyordu bir kere ertesi gün hapı kullandım sonrasında adetim aşırı düzensizleşti 10 günde bir adet oluyorum. Doktora gittiğimde bir problem yok dedi ama bana hiç normal gelmiyor 🙄
Hazalaskin Yldzhra annem ilk adet olunca balkona çık üç baca say 3 gün sürer demişti 😂 ama batıl gülelim diye yapmıştım anneminde 3-4 gün sürer benimde ona çekmiş heralde
Yldzhra Hazalaskin ilk defa duydum bunu da olsun benim 4 gün olsa ona da razıyım bide zaten kansızlık var o dönem iyice kötü oluyorum zaten aradan 16 17 gün geçiyor başa dönüyorum doktor buna nasıl normal dedi anlamadım benle aynı durumda olan çevremde kimse yok merak ettim buradaki bayanları
SutlacimiYedimmiBen Yldzhra bnimde oyle gttim doktora pcos var zaten birde emziriyorsun boyle olmasi norml dedi smear testi alindi
merveaws Yldzhra ilk ergenlik zamanı 5ti sonra 7 oldu sonra 10 ve öyle kaldı 20 günde bir oluyordu hep aynı tarihte oluyordum Doktora gittim evlenmeden çkk önce bir sıkıntı görmedi Hamile kalırken de sıkıntı yaşamadım çok şükür şuan 5 aylığım