Halimee1634 Bugün doktor muayenede 1bucuk cm açıklık var demişti.muayeden sonra hafif kan oldu ama gün içinde geçti az önce lavaboya gittiğimde kahverengi sümüksü bı yapı geldi ardından da kanla karışık bişey daha geldi Nisan bu mu ? Yoksa muayene oldum diye mi hala
Yagmurkbra Halimee1634 canım benim de az önce kan ile karışık geldi. Hatta bende korktum doktorumu arasam mı v.s sende de aynısı olduysa normal galiba
Emirsmomm Halimee1634 bende bugün alttan muayene oldum 1 cm açıklık var dedi doktor eve geldiğimde bendende kan ile karışık bir akıntı geldi acaba nişan mı diye düşünüp duruyorum
Duygumert Halimee1634 ilk dogumumda kahverengi ve dediğiniz gibi sümüksü bir yapı şeklinde gelmişti bende nişan ve hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı
Skn23 Halimee1634 bende öatı muayene olduğum gün kan gelmişti . Ertesi günde körelmiş sümüksü kahverengi akıntıyla dolmuştu iç çamaşırım . Nişanım gelmişti yani. Ertesi günde. Suyum geldi doğuma gittim 😁 sağ sağlim gelsin hafta çok güzel fazla sürmez canım yürüyüşleri arttır .
Yagmurkbra Emirsmomm valla bilen birisi varsa yazsın ☺️ benim yalnız saatte bir belimden aşağı sancı vuruyor? Galiba bu sefer gerçekten geliyorum diyor
Sibeldamla Kılzar selam 38+1 benimde şiödi kalktım belim ağrıyor sancım var birden uyandım sizinki nişandır evet
Sibeldamla Benim ikinci doğumum. İlkinde nişanım birden geldi pembe bi akıntı daha katı öyleyse eğer nişandır sizinkide
Mine_Halil_cagan Bende bugün vajinal muayene oldum 38+1 2 cm açıklık var dedi.Evde kahverengi lekelenme oldu ve şu an beni uykudan uyandıran sancım var.Bu arada 2. Gebeliğim benimde sanırım gerçek sancı bu
Sibeldamla Mine_Halil_cagan bende uykudan uyandım sancım vardı ama geçti yine sanki. Anlayamadım beklemeye devam ben
Yagmurkbra Halimee1634 canım sabah doktora geldim. Alttan muane sonucu suyum geldi şimdi suni sancı verip açılmayı genişletiyorlar
Sibeldamla Evet naptınız kızlar sancı devammı ben şuan kahvaltı yapıyorum ama belim ağrıyor öyle kasıklarımda gidip gelen bir sancı yok
Rafaelli bızde 38 haftamızı tamamladık bu gün, daha tık yok ,dun catı muayınesı oldum 1sm bıle degılmiş acıklık, beklıyoruz …
Mine_Halil_cagan Halimee1634 Yagmurkbra sağlıcakla alın kucağınıza hayırlı doğumunuz olsun darısı başımıza
Sibeldamla Yagmurkbra hadi bakalım maşallah sana darısı bize açılmamız olsun sancımız gelsin inşallah.
Mine_Halil_cagan Gece ortalık toparlayıp uyumuşum kızlar.Bu iyi geldi ama kasıklarımda ve belimde genel bir sancı var.Sabah nişanım geldi sanırım.Beklemedeyim
Halimee1634 Mine_Halil_cagan dün gece geldi benimde ama sancim yoktu dunku ntsde hemen sancı gelir mi ki 🥺ilk gebelik korkuyorum
Mine_Halil_cagan Halimee1634 sancı şiddetini artırmadı.Dün muayene sonrası diye çok hissettim sanırım.Hayırlısı hakkımızda vakitlice gelsin bebişlerimiz