Hapyybaby1 [silindi] bende acaba geç mi kaldım erken mi diye derken sorayım dedim ama henüz daha geç değilmiş 😀🙈
[silindi] Hapyybaby1 üzerimde bir gevşeklik var nedenini bilmiyorum 😂hepsi son dakikaya sıkışıcak sanırım.Ebebek e gidip herşeyi alıp çıkıcam bir günde hauaha
Omerva Hapyybaby1 herşeyimi aldım sadece yıkayıp ütülemek kaldı aslında hazırlamam gerekiyor ama iyice ağırlaştım herşey gözümde büyüyor
nutellaningizlitarifiyim Hapyybaby1 Haftadayım daha hafta sonu hazırladım hatta bi kaç eksiği bile var hallolur bu hafta içinde inşallah ☺️